Ciekawe artykuły na różne tematy

19 października, 2013

Zdeowe węglowodany

Zamieścił: admin w: zdrowie

weglowodany

Wielu z nas bardzo często rozważa czy odpowiedniej jest zdecydować się na dietę czy też tylko na ćwiczenia fizyczne. Od dawna, bowiem panuje przekonanie, że wystarczy nadzwyczaj mocno ograniczyć kalorię by w szybkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów. I oczywiście tak jest jednakże nie zawsze wówczas nasz organizm może porządnie wyglądać. Bowiem w momencie gdy tylko ograniczymy spożywanie kalorii oraz nie będziemy tego łączyć z treningami nasze ciało może nie być jędrne. Dzieje się tak albowiem w momencie zmniejszenia przyswajanych dziennych kalorii nasze ciało traci w dużej mierze tylko wodę a jak wiadomo to dzięki niej nasza skora jest napięta. W momencie, gdy woda ta będzie uciekać na pewno będziemy mogli odnotować u siebie pierwsze oznaki starzenia się skóry. Dlatego też tak nadzwyczaj ważne jest umiejętne połączenie diety z treningami fizycznymi. W prowadzonej przez nas diecie muszą odszukać się wszystkie wybitnie ważne składniki takiej jak: proteiny, węglowodany, witaminy. I w momencie gdy będą one złączone z ćwiczeniami na pewno w szybkim czasie zdobędziemy duże wyniki. Oczywiście wówczas także wyniki te będę utrzymywać się dosyć długi a jak wiemy jest to istotne dla każdego, kto chce schudnąć oraz chce cieszyć się dłużysz czas z swej nowej sylwetki. Jakim sposobem wiadomo perfekcyjne efekty uzyskamy w momencie gdy połączymy dietę z ćwiczeniami. Oczywiście w momencie, gdy będziemy podejmować aktywność fizyczna musimy mieć także na uwadze większe przyjmowanie kalorii. Jest to niezwykle ważne bo w przeciwnym razie może zabraknąć nam sił na wykonywanie dalszych ćwiczeń. Też nadzwyczaj często wiele osób uważa, że gdy podejmuje się ćwiczeń może o wiele więcej zjeść, ale oczywiście jest to nie prawda. Kiedy będziemy zjadać znacznie dużo nawet bardzo intensywne ćwiczenia nie będą powodowały naszego chudnięcia. Również na samym początku musimy zdecydować się, czy zależy nam na utracie wagi czy na zyskaniu masy mięśniowej. Jak wiadomo wiele kobiet decyduje się na utarte wagi z kolei dla mężczyzn ważny jest przyrost masy mięśniowej. I wówczas należy dobrać inne ćwiczenia i dobrać dietę do swych wymagań.

Czytaj więcej o węglowodanach